Κεντρική σελίδα | Ιστορία | Ειδήσεις | Κανονισμοί | Καλεντάρι | Βαθμοί ELO | Ενώσεις - Σωματεία | Σχολικό Σκάκι | Επικοινωνία

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

33ο ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Α’ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

Α. ΓΕΝΙΚΑ

1.       Σύμφωνα με τo αγωνιστικό πρόγραμμα του 2004 , το διασυλλογικό πρωτάθλημα Α’ εθνικής κατηγορίας θα διεξαχθεί στις 04  -  11.07.2004. Θα συμμετάσχουν 16 ομάδες με 10μελή σύνθεση.

2.       Από το πρόγραμμα προκύπτουν, οκτώ - τουλάχιστον διανυκτερεύσεις για τους αγωνιζόμενους, τους συνοδούς και τους όποιους παράγοντες.

3.       Από προηγούμενη εμπειρία υπολογίζουμε ότι θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τη διανυκτέρευση τουλάχιστον 300 ατόμων.

 

Β. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

        Οι ενδιαφερόμενοι διοργανωτές (Ενώσεις – Τοπικές Επιτροπές – Σύλλογοι) θα πρέπει  να εξασφαλίσουν:

1.  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ:  9 διαιτητές υπολογίζοντας 1 ανά συνάντηση (8), συν τον κύριο διαιτητή.  Επιπλέον περίπου 5 άτομα για τη μηχανογράφηση της διοργάνωσης (internet, bulletin, γραφείο τύπου κλπ).  Γενικά, μαζί με τους υπεύθυνους διοικητικής μέριμνας, το προσωπικό θα είναι τουλάχιστον 15-16 άτομα.

2. ΥΛΙΚΟ:  100 χρονόμετρα, 100 σετ (σκακιέρες – κομμάτια).  Καρέκλες και τραπέζια για 200 περίπου άτομα (παίκτες, προσωπικό).

3.  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ (για  300  περίπου  άτομα)

Α) Τουλάχιστον   Β!  κατηγορίας  με  δωμάτια  (δίκλινα  ή  τρίκλινα)  που  να  διαθέτουν:

          Α1)  Κλιματισμό  ανάλογα  με  την  εποχή  (ψύξη  ή  θέρμανση)  (ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ)

          Α2)   Ζεστό  νερό  συνεχώς  (ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ)

          Α3)   Τηλεφωνική  σύνδεση ΟΤΕ  (ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ)

          Α4)  Τηλεόραση  (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ)

Β.  ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΓΩΝΩΝ:  Περίπου 300 τμ, αν είναι δυνατόν ενιαία, κλιματιζόμενη, καλό φωτισμό και   χωρίς  ενοχλητικούς  περιβαλλοντικούς   θορύβους.

Γ.  ΓΡΑΦΕΙΑ:  Ιδιαίτερα  γραφεία  για την  γραμματεία  αγώνων,  τους  διαιτητές   την  επιτροπή  κληρώσεων  και  μπουλετίν

Δ. ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ:  Ένα  χώρο  αναλύσεων   με  τουλάχιστον   10  τραπέζια  με σκακιέρες σε  κάποια  απόσταση  από  τον  χώρο  αγώνων.

Ε.  ΔΙΑΤΡΟΦΗ:  Το   εστιατόριο  του  ξενοδοχείου  να  καλύπτει  τις  ανάγκες  300  περίπου  ατόμων.  Το  γεύμα  και  το  δείπνο  με  μπουφέ  τριών  τουλάχιστον  φαγητών.

Οι  ώρες   του  πρωϊνού,  γεύματος  και   δείπνου  θα  καθορισθούν από  την  ΕΣΟ.

ΣΤ.  ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ:  Επάρκεια σε τουαλέτες,  κυλικείο..

 

4.  ΜΕΤΑΦΟΡΑ:  Προσφορά για τη μεταφορά παικτών και συνοδών.

 

5.   ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ:

Α)   Ορίζεται  από  την  ΕΣΟ  πενταμελής  Επιτροπή  Αξιολόγησης  Προσφορών (Ε.Α.Π.)  όπου  συμμετέχουν  οπωσδήποτε   ο  Έφορος  Αγώνων  ο, Αντιπρόεδρος Αγωνιστικού Τομέα και  ο  Ταμίας.

Β)  Οι  προσφορές υποβάλλονται  σφραγισμένες  στην  προθεσμία  που  έχει  ορισθεί.  Ανοίγονται  κατά  την  διάρκεια  της  συνεδρίασης  της  Ε.Α.Π.   

Γ)  Μετά  την  επιλογή  της  καλύτερης   προσφοράς  και  πριν  την  τελική  απόφαση  θα  γίνει  επιθεώρηση  του  ξενοδοχείου (από  επιτροπή που θα ορίσει η ΕΣΟ), προκειμένου  να  διαπιστωθούν  όσα  αναγράφονται  στην προσφορά.  Αμέσως  μετά  παίρνεται  η  τελική  απόφαση.  Αν  είναι  αρνητική  γίνεται  η  ίδια  διαδικασία  για  την  δεύτερη  πρόταση  αν  υπάρχει,  διαφορετικά  επανεξετάζεται  η  πρώτη  προσφορά  με  επαναδιαπραγμάτευση   για  την  βελτίωση  των  συνθηκών. 

 

6.  ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ:  Ο διοργανωτής σε κάθε περίπτωση αναλαμβάνει τις παρακάτω δαπάνες και υποχρεώσεις:

---Δαπάνες  οδοιπορικών   επιθεώρησης  εγκαταστάσεων  (φιλοξενία). 

---Φιλοξενία και αμοιβή του προσωπικού.

---Φιλοξενία τριών μελών του ΔΣ της ΕΣΟ (εποπτεία διοργάνωσης – εκπροσώπηση).

---Διάθεση αιθουσών.

---Εξεύρεση και μεταφορά υλικού.

---Αγορά επάθλων (κύπελλα, μετάλλια κλπ.).

 

7.  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: 

Α.  Κάθε προσφορά πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο συμμετοχής ύψους 100 ευρώ  καταβλητέο με οποιονδήποτε από τους αποδεκτούς τρόπους καταβολής παραβόλου (απευθείας στην ΕΣΟ, επί αποδείξει στο λογαριασμό τραπέζης της ΕΣΟ ή με ταχυδρομική επιταγή) που εκπίπτει υπέρ της ΕΣΟ.
 

Β.  Μετά την ανάθεση της διοργάνωσης πρέπει εντός 3 εργασίμων ημερών να κατατεθεί εγγυητική επιστολή ή απ΄ ευθείας κατάθεση στο λογαριασμό της ΕΣΟ ποσού 1.000 ευρώ.  Η εγγύηση επιστρέφεται μετά την έγκριση του απολογισμού της διοργάνωσης από το ΔΣ της ΕΣΟ (με την αίρεση της παρ. Δ.2)

1.       Επιτρέπεται διάρκεια δεσμευτικής προσφοράς για περισσότερα από ένα χρόνια.

2.       Στην προσφορά επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται η ενίσχυση των σκοπών της ΕΣΟ με εισφορά σε χρήμα, είδος ή παροχή υπηρεσιών.


Γ.    ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:

       Για την ανάθεση της διοργάνωσης θα προσμετρήσουν:

1.       Ο βαθμός κάλυψης των δαπανών φιλοξενίας και μεταφοράς.

2.       Η ποιότητα των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών.

 

Δ.    ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

1.      Μετά το πέρας της διοργάνωσης κατατίθεται στο ΔΣ της ΕΣΟ έκθεση του παρατηρητή και του διοργανωτή εντός 5 εργασίμων ημερών.

2.    Το ΔΣ στην επόμενη συνεδρίασή του εξετάζει τον απολογισμό της διοργάνωσης και σε περίπτωση μη καλής εκτέλεσής της σύμφωνα με την προσφορά, διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλλει ποινική ρήτρα στο διοργανωτή η οποία αν είναι οικονομικής φύσης θα κρατηθεί από την εγγύηση.

 

Eπιστροφή στην αρχή της σελίδας  •  Επιστορφή στην σελίδα των Προκηρύξεων

copyright © 2003, All rights reserved. Powered by GALANIS SPORTS DATA